fredag 20 november 2009

Nu är det dags!!

I morgon gäller det! Jul & Hantverksmässan i Kristianstad!! Det ska verkligen bli superspännande och jag har haft sån prestationsångest de sista dagarna. Jag vill hinna med sååå mycket mer än jag har! Får väl se om jag orkar upp i ottan och sy lite till...


Jag har ändå hunnit sy upp en hel del. Ska ta lite bilder i morgon, men jag bjuder på ett litet smakprov så länge!



Randiga velourbyxor med tillhörande mössa fodrad i fleece.

Påminner även om att i morgon är sista dagen att delta i utlottningen av ett valfritt Lilla NovaK plagg! Klicka här för att komma till utlottningen!

8 kommentarer:

  1. Fint set i härliga färger. Lycka till med försäljningen

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt färgklick de där kläderna är, lyser verkligen upp i höst mörkret! Lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera
  3. Lykke til! Håper det vil gå bra for deg:)

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt set, man blir glad av färgerna!

    SvaraRadera
  5. Det ska gå requetebien, suerte!!!!!

    SvaraRadera