fredag 11 februari 2011

Snabbare än jag trodde!

Jag är tillbaka snabbare än jag trodde! Blev så glad över era kommentarer och fick massor med ny energi, så tack alla! 

Så fort jag såg detta tyget hos Znok Design kände jag att jag var tvungen att ha det. Det är minst en månad sedan jag köpte det men det har bara legat här och sett fint ut. Efter att jag tagit mig i kragen och med lite hjälp av Jennifer så blev det denna klänningen till Nova.

Blev väldigt nöjd med resultatet och det blev Nova också, hon är inne i en lila period nu så allt ska vara lila. 

 

6 kommentarer:

  1. åh såå mysig!!!Kul att sylusten infunnit sig igen....trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. superfin!
    jag vill så gärna sy MER till min tjej, men det ska liksom bara vara glittrigt, kitty o sånt...huu..!!

    SvaraRadera
  3. Faldt lige over din blog, sikke nogle fine ting du laver, glæder mig til at følge din blog fremover. ;-)

    mvh Kristiane

    SvaraRadera
  4. Herlig kjole og herlige bilder av Nova:)

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig klänning. har med haft en längre svacka men kommit igång så smått.

    SvaraRadera