tisdag 22 mars 2011

VÅR!!!

Nu verkar våren äntligen kommit till Skåne efter ett snöigt bakslag förra veckan!

I bland har jag svårt att komma till skott och sätta mig ner och sy, lusten och viljan finns där men jag kommer liksom inte i gång. Det var en av anledningarna till att jag och E bestämde oss för en sykväll. Det var supertrevligt att kunna sitta och snacka och samtidigt få något gjort!! Här är resultatet, en tröja med ranglarärm i stl 74/80.


Eftersom E var snäll nog att låta mig använda hennes tyger så fick hennes minsta en tröja som jag sydde för ett bra tag sedan. Lånad bild)


En vårmössa i aptyget har det blivit också!

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter med vår! Här är det iof iaf vårvinter och det är verkligen härligt det med, älskar sol och snö och takdropp!:) Gillar tröjan du sytt, fin kombo med stjärntyget på ärmarna.

    SvaraRadera