lördag 13 juni 2009

Avslutningspresenter!

Jag fick en beställning av en av mina fd klasskompisar som ville ha avslutningspresenter till två tjejer. Något till en liten prinsessa och något till en tuff tjej. Spännande och roligt att få fria händer. I dag har jag överlämnat kläderna och så här blev resultatet!





3/4 byxa i stl 134

Till den lilla prinsessan hade jag tänkt göra en likadan som denna, men i trötthetens tecken så ville ingenting som jag ville och det slutade med att jag fick improvisera och hoppas på det bästa... Resultatet blev överraskande bra och jag har lärt mig att det är genom misstag man utvecklas! Jag är nästan snäppet mer förtjust i denna modellen än i den förra... Eller vad tycker Ni?!


En prinsessklänning i stl 116/122

Jag hoppas på livebilder snart Ullis!! =)

4 kommentarer:

  1. Jättefin!! Fast den turkosa slår den rosa;)Den turkosa är underbar!! Jag vet nu precis vad jag ska göra med mitt likadana turkosa tyg;)
    Du är så duktig, så är det!!

    SvaraRadera
  2. Kule bukser og veldig søt kjole!

    SvaraRadera
  3. Jag dör vad du är duktig på att sy! :)

    SvaraRadera