onsdag 19 augusti 2009

Små bebisbyxor

Dessa byxor gjorde jag för ett tag sedan men har inte blivit färdig till att visa dem förrän nu. Jag tycker att den gröna färgen gör sig så bra till de bruna elefanterna. Såg att Anna hade gjort ett par väldigt snygga tajts med orange mudd så det står härnäst på min lista!


Det har stått stilla i syrummet ett par dagar nu, hållet på att snygga till lite där inne men bla ny bänkskiva och mer golvutrymme. Jag har kommit fram till att många bord är onödigt för mig då jag alltid klipper på golvet.

7 kommentarer:

  1. Gillar färgkombon mycket!!! :0) Känner igen det där med att klippa på golvet! :0) Gör alltid jag med! Hatar att lägga 5 meter tyg på ett bord och behöva dra upp det hela tiden när det glider ner!!! Ser fram emot bildbevis på BarbaByxorna sen! :0)

    SvaraRadera
  2. Här är en till som klipper på golvet.Min man har funderingar ang det.Varför jag inte brukar bordet

    SvaraRadera
  3. hehe, jag klipper på golvet oxå, trodde det var bara jag, det känns som att bli barn igen och krippa på en lekmatta, superkul!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga!!
    Jag klipper också på golvet, har inte funderat så mycket på det, men tyget åker alltid bara ner när jag använder bordet..
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Så fine!
    Jeg klipper stort sett på bordet, men mest fordi jeg får vondt i ryggen av å sitte på gulvet og klippe!! Kanskje jeg burde trene litt mer og sy litt mindre?!

    SvaraRadera
  6. jätte härliga byxor! Jag sitter på golvet med, trodde inte de var så måga som gjorde de =)

    SvaraRadera
  7. Gracas a ti por participar, y buena suerte!!!yo ya envie un pequeño regalito pa ti, q ya te dara J cdo llegue.saludos

    SvaraRadera