torsdag 8 oktober 2009

Pippibyxor

Dessa byxor har legat klara någon vecka men jag har haft så fullt upp på jobbet att jag inte har haft tid för bloggen. Men nu är jag tillbaka och ledig i 5 dagar!!




Dessa byxor är en del av en större beställning och det är verkligen superkul för beställaren litar på mitt omdöme så jag har hyfsat fria händer och det är då det är som roligast!


Detta tyget beställde jag från Mjuka Tyger då de hade kampanj och nu har det kommit och jag kan säga att det är sååå coolt live!! Blev tokförälskad! Limegrön velour med lila fiskben!

10 kommentarer:

  1. hihi, nu är jag jätteglad!!!! enjoy, y si puedes, hazte la dormida pa´ te canten en la orejita. Hoppas att du kollade det jag skickat bilderna och tyckte de var ingenting för dig?, jag antar det, min datorn vill inte på hotmail, så därför prova jag här, byxorna är så dj..... kula, me like, me like, och det vet du, och velour tyget är helt fantanstisk,
    ha en trevlig dag, kramisssssssssss
    aleisa

    SvaraRadera
  2. Kule bukser og kult stoff:)

    SvaraRadera
  3. Kuliga byxor!! :-)
    Vad snyggt det där tyget var, trodde det bara fanns i grått/svart...
    :-)

    SvaraRadera
  4. Vilke härliga byxor! :)
    Tyckte också att tyget såg fint ut, vågade dock inte beställa det för jag blev osäker! Kul att höra att det var fint, ska bli kul att se vad det blir av det.

    SvaraRadera
  5. Jättetuffa! Kan tänka mig stolta tjejer!

    Fiskbensvelouren ligger hemma på min hylla också. Från Sundbybergs Textilcentrum fast utan kampanj... :-(

    SvaraRadera
  6. Kjempefine bukser! Og Pippikjolene dine er bare utrolig skjønne!

    SvaraRadera
  7. Tjejerna är jätteglada för byxorna, och pippi är en stor idol hemma :)

    SvaraRadera