lördag 28 februari 2009

Triss i byxor

När en av mina favoritbloggare, Mamma Becka skrev i ett inlägg för ett par veckor sedan att barnen växt ur nästan alla sina byxor tänkte jag att jag skulle överraska henne med vars ett par till hennes små söta flickor! Sagt som gjort och här är resultatet....



Det blev två par velourbyxor med långa muddar till tvillingarna och ett par djungelbrallor till den stora tjejen! Hoppas på livebilder så småningom!




I dag ska vi mysa och bara ta dagen som den kommer! Det behöver man ibland! Kanske åka in till stan och äta frukost & fika lite... Sen blir det säkert lite tid framför symaskinen också om jag känner mig själv rätt!

5 kommentarer:

  1. Du är för gullig, riktigt omtänksamt !! ;)

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt av dig att sy byxor till dem!!!! De är super fina!

    SvaraRadera
  3. vad glad man blir av dessa färgglada byxor :D

    SvaraRadera