söndag 15 februari 2009

Utmanad....

Jag har blivit utmanad av både Naimas och Nina och givetvis antar jag utmaningarna! Vi börjar med Naimas;

Här är reglerna:

* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen
*Visa bilden på bloggen och skriv något om den
*Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen
*Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

Och här är min bild!



Haha... Oväntat va?! Vi bor precis bredvid Lantbruksgymnasiet och dit brukar vi gå med Nova. Hon älskar att titta på alla djuren och denna gången hade hon och pappa med sig kameran tydligen... =)


Och så vidare till Ninas utmaning;

Regler:

* Länka till den som utmanat
* Berätta 7 sanningar om dig själv
*Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg, skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget

Sanningar om Jessica:

1. Hrm... Vad ska jag börja med? Öhh.... Jag är faktiskt ganska förvirrad och glömsk...
2. Jag flyttade till Madrid, Spanien när jag var 18 år och där stannade jag i ca 3 år
3. Jag är gift men har aldrig varit förlovad
4. Jag läser till behandlingspedagog och är klar till sommaren
5. Jag har ganska dåligt tålamod... Inte det bästa när man syr, eller hur?!
6. Jag kommer ALDRIG i säng innan kl 01,30! (just nu är kl 01,13)
7. Jag tar oftast dagen som den kommer, planering.... Vad är det?!

Sådär ja! Mission completed! Jag tackar och bugar för utmaningarna och skickar vidare till ALLA mina läsare som känner sig manade!


Tänkte även passa på att visa en härlig bild som togs under dagen! Vi var och åkte pulka innan i dag! Nova skrattade hela vägen ner men när vi frågade henne om det var roligt svarade hon ; Nej!!



Och klockan hann bli 01,29 och NU ska jag gå och lägga mig! Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar